piątek, 4 stycznia 2008

Złote myśli

1. Zawsze pytaj faceta gdzie mieszka :P
2. Co masz zrobić dziś zrób pojutrze, będziesz miała dwa dni wolnego.
3. Sprawdź jaka osoba jest brat poznanego kolesia; warto wiedzieć kto może zostać twoja rodzinną.
4. Trzy szklanki piwa dziennie, to zdrowe serce i marzenia senne .
5. Kiedy ogarnia Cię ochota do pracy, usiądź i poczekaj aż Ci przejdzie.
6. Jeżeli widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu.
7. Jeśli wydaje Ci się, że nie umiesz śpiewać: idź do
it`a !!!
8. Nigdy nie wierz ludziom, którzy mówią, że Elvis nie żyje.
9. Czekolada zawsze smakuje dobrze.
10. Jeśli wydaje Ci się, że widzisz renifera, to może być znak, że za dużo wypiłaś.
11. Jeśli poznasz wojskowego z podkładu karaoke, to znaczy ze będzie to Twój szczęśliwy dzień.
12. Dobrze jest czasem zdobyć tytuł miss Poznania.
13. Kombinowanie jest ważniejsze od myślenia.

12 komentarzy:

ami pisze...

dobre rady, kto się ich trzyma
na tego twarzy wesoła mina:D

Rossie pisze...

rady doprawdy złote. nic, tylko się stosować! :D

pio pisze...

13. jest obowiazkowe :)dla całej lozy i innych psotliwych istot :P

ami pisze...

ja tam mam pare ulubionych punktów:)
ale ciii ...

Anonimowy pisze...

Kurwa, co za puste debilizmy laski pustej w chuj !!!!! Zenada !!!!!

ami pisze...

nie no jestes pusta na maxa
zwlaszcza dla kogos kto nie czai wiekszosci tekstow:D
zreszta ja zawsze chcialam byc pusta
tacy maja w zyciu latwiej

pio pisze...

zawsze marzyłam o tym by byc pusta panienka:D... taka słodka idiotka:D

Anonimowy pisze...

skad wiesz ze nie czaje ? znam cie lepiej niz myslisz / znam cie na wylot / zastanawiam sie jak mozna nisko upasc / w pustote w chuj

ami pisze...

nie no zwlaszcza, ze to nie ja pisałam...
no ale milo ze mnie znasz.
a jak to takie puste to podaruj sobie czytanie

pio pisze...

nie no, wydaje mi sie że nisko bym upadła gdybym sie podpisała spawara...

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonimowy pisze...

zdechł, zdechł, zdechł !